I'll pick up my guitar and play A couple of my songs

..That I'll sing at the top of my lungs"

Jaa, det här med tandläkaren gick ju inte sådär jätte bra precis.. hade tid 07:30 jag fick 7 bedövnings sprutor och efter många tårar och smärta så släppte tandfan efter ett tag... 10:45 lämnade jag tandläkaren så ni kan ju räkna ut själva hur lång tid det tog... SMÄRTA! Och dom sa att det här är väldigt ovanligt att det ska göra så ont och ta sån tid, bara för att det var jag typiskt.

I tisdags for jag och mamma till IKEA och inhandlade en massa saker, love it! Tog oss en sväng på alko och skor från skopunkten fick också följa med hem! Idag har jag suttit och lagt upp en massa på tradera och blocket hoppas bara sakerna blir sålda nu då!!

Och jag är sjuk eller påväg att bli sjukare... och det får INTE HÄNDA!!! För imorgon är det fredag och då vill jag ut och dansa med tjejerna och INTE vara sjuk... och jag får fan i mig INTE vara sjuk på lördag för då ska jag på halloween party som jag har taggat som fan till och har köpt en dräkt för 300 spänn och då tänker jag tammefan INTE vara sjuk!!! Ååååååååååh.. sluta nu, bli frisk bara. Någon som har ett tips på hur man blir frisk på en gång?  för imorgon tänker jag vara frisk, that´s it!


Komsi..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01 @ 19:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0