Jobbig dag imorgon..

Det känns verkligen i kroppen att man har ställt tillbaka klockan en timma, skit konstigt känns det! Helgen bestod av mys och fest, en bra helg! imorgon är det Måndagen den 26 Oktober och jag Elin Andersson ska befinna mig hos tandläkaren 07:30 för att dra ut en tand.. jag har tandläkarskräck.. så behöver jag säga att jag är livrädd just nu? och kommer förmodligen att ha ont i magen hela natten och imorgon, ååh jag vill inte! Fast det är ju jag som vill dra ut tanden så jag får väl som skylla mig lite själv men endå... imorgon är det synd om mig så tänk på mig och håll tummarna för mig är ni snälla! Efter tandläkaren så blir det iaf jobb till 19 sen ska jag och amanda testa våra dräkter inför halloween TAGGAR SOM FAN! Nu ska jag hoppa i badet sen sova jobbig dag imorgon så see you when you see me så att säga!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0