Nattblogg/Avreagering! = lyssna på pink & ge hela världen fuck you!

You stop and stare, you think I care? I don't.. You talk real loud but you ain't saying nothing cool..

Jo men jag är ju en diva, bitch ja någon som tror att jag är något iaf? och jag tror ju att jag är så jäävla snygg? iaf om man ska lyssna på vissa girls i denna stad, mhm.. okey, jamen det är ju tur att jag bor i den största jävla skitsnack hålan i världen där tydligen folk känner en utan att man ens har pratat med personen i fråga.. det roliga i det hela är att jag vet vilka som sagt det och just i den situationen då jag träffad dom så har jag bara varit tyst och inte sagt nått, men det gör mig alltså till en dryg diva/bitch tror jag är nått snygg? Jamen okej, då hänger jag med för du känner ju mig eller..? Då ska jag öppna käften nästa gång så kanske ni har en orsak till att kalla mig bitch... Bring it we can take it there!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaduu, så är livet här i Skellefteå! Ett rent jävla helvete, alla vet fan mer om en själv än vad man själv vet! Jävligt störande.

2009-10-08 @ 10:51:44
Postat av: carro

Sry att jag var osocial på msn igår. Detdär vill jag minnsan höra mer om?! :S

Haha vad äre för jävla människor, födda igår?

2009-10-08 @ 12:17:26
URL: http://carolinestromqvist.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha förlåt men är bara tvungen att kommentera. Det finns en del idioter helt klart! och precis som lisa säger så tror sig många i skellefteå känna en bara för att dom vet vad man heter!

2009-10-08 @ 13:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0