It´s time!

Hur är det möjligt att det är den 13 augusti idag? kan nån förklara det.. ah, sommaren sa bara swoooch! Lite ångest över att det snart är höst, skolan börjar om men dit ska jag inte mer vad ska jag göra? jag har ju fortsatt jobb, men endå vem vet hur länge jag får stanna kvar? vill jag stanna kvar? blandade känslor inför allt just nu, men det blir nog bra till slut!

Vet inte hur jag ska sammanfatta min sommar, tror jag väntar ett tag för den är inte över en!! blir kanske i bilder eller så, alltid kul med lite pics ni lär ju märka så att säga! Nu blir det även mer bloggning från min sida, har verkligen inte haft tid eller lust för datorn i sommar, vem fan har det engentligen? Later...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vars har du jobb ? =)

2009-08-14 @ 09:06:14
Postat av: Lisa

nej jag har inte jobb där till oktober. Fick inte stanna kvar.

2009-08-14 @ 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0