If God is a DJ Life is a dance floor Love is the rhythm

"You are the music.."

"blir dock lugnt för mig ikväll måste ju trots allt tänka på att det är en dag imorgon också!"
tss, vem försökte jag lura där? Hade jätte roligt igår på fridas avskedsfest, och när dom skulle börja rulla utåt så var det ju tänkt att jag skulle gå hem men så blev det ju inte, tänkte vafan sista kvällen med frida i stan såklart jag ska med!! så det blev utgång på station hade hur kul som helst! Sen gick jag och frida hem och slocknade i sängen och när jag vaknar upp kan jag inte röra mig pågrund av min rygg.. hur tänkte jag riktigt? men som sagt, sista kvällen med frida i stan då kan man ju fan inte balla ur!? Tack för kvällen igen den var både rolig och ledsam, jag kommer att sakna dig Frida men är jätteglad för din skull!! Liiite svartsjuk eftersom du ska flytta till min favorit stad Göteborg.... hoppas ni fattar att jag kommer att besöka er ofta!!! ;) VI SES!






Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0