If i could go back

Har suttit och pratat med Cass över Facebook, och fyy vilket London sug jag fick.. fan jag längtar tillbaka! Sitter och tittar på bilder och lyssnar på musik som påminner, blir deprimerad! Är jävligt sugen på att hänga med Hedvig dit och jobba när hon drar dit, om inte annat så blir det ju att hälsa på!! 3 veckor var vi där, förstå hur mkt vi hann göra och vara med om, jobba, träffa sjukt mycket nya människor och oj vad jag saknar dom vi lärde känna... alla nya intryck ja allt kan hålla på och skriva hur mkt som helst.. ja fan de var en jävla upplevelse, men nu måste jag sluta blir för deprimerad, fast endå glad! Det var en lycklig tid i mitt liv som jag aldrig kommer glömma! See you when you see me, xoxo.











<3

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Ähhhh, nu när jag ser bilderna önskar jag också att vi kunde gå tillbaka!! <3

2009-08-19 @ 22:46:55
Postat av: Lisa

ÅH!!! JAG VILL TILLBAKA!!! Jag tycker att vi planerar in så vi åker och hälsar på Hedvig samtidigt! Fy fan vad jag saknar er!

2009-10-03 @ 21:44:09
URL: http://lisalisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0