whatever it is that you do

"you should do it with your head held high.."

Igår fikade jag på Waynés med Hedvig, Kicki & Hanna. Blev mycket prat om London, och vad som kommer hända nu, livet och allt det där. Igår var det 3 årsen som vi satt i handels, hade namn lekar och utflykter.. 3 årsen? Fyfan vad tiden går, till er som började ettan igår: TA VARA PÅ TIDEN! Vad som händer nu? det får vi se, det är spännande att leva. Igår kväll hängde jag med Sundqvist, där har vi en som snart tar sitt pick & pack och flyttar till Göteborg....! Jag vill med, men jag kommer sen!

På tal om allt det här så är det Fest och inget annat ikväll, någon slags farväl fest för oss 90:er som ska ut i livet.

Party Like A Rock Star



London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0