Och innan dagen börjat, är kvällen redan här

Måste bara skriva och säga att jag har haft en UNDERBAR jul... åh, fan att julen alltid ska gå över så fort! Fick jätte fina julklappar (tacktacktack, ni är bäst) och har haft 3 mysiga dagar med familjen, sen har jag väl lagt på mig minst 5 kilo pågrund av all mat och godis, men de må då va;)

På annandan så var det jobb som gällde igen, mellandags rean......kaos. Fan folk är ju galna, hittade mig en skit snygg jacka iaf!:D sen pallade inte jag och lisa stan mer så vi drog hem till henne och korkade upp en vinflaska och hade jävligt trevligt, avslutade kvällen på olles. Nu väntar nyårs och jag har ingen jävla aning om vad som händer.. det var nära att vi skulle dra till hemavan men det var fullt.. så nu kanske det blir i en annan stuga långt upp i nånstans men vi får se det ordnar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0