snön spårar ur!!!!!!

När jag öppnar dörren för att gå till jobbet så måste jag alltså plumsa mig fram och jag hade snö upp till mina knän!! men det sjukaste var endå när jag var på väg hem och närmar mig lägenheten så är det stora jävla högar över allt och små gångar som man följer för att kunna ta sig till porten!!! Och det hänger ner snö från taken så det gäller att springa fort som fan om man inte vill bli snödränkt.. ska ta bild på gångarna imorgon så ska jag visa det är helt crazy!! Nu ska jag sova så jag hinner somna innan plogbilarna börjar jobba fast dom vet ju  inte vars dom ska lägga all snö längre så det lär ju bli ett jävla problem hahaha GOOOODNIGHT!!



Här kan ni gå in och läsa om vårat snökaos http://www.aftonbladet.se/vader/article6348105.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0