Flak & Stipendium

Ikväll har vi pyntat flaket som vi ska åka på imorgon och skrika som FAAN! Imorgon står jag alltså där vitklädd mössan på huvet glaset med champange i handen och skriker fy faaan va jag är bra, gött! Förstår inte riktigt att det är imorgon men det kommer väl, jag och lisa ska upp klockan 05:30 och göra oss klara så dags för sängen.

 Men först måste jag få skryta liiite hehe.. det var ju stipendium utdelning på skolan idag och vem vann i våran klass? JAAAAAAAG! ;D wiie, hade ingen aning om det och fick nog världens chock när jag hörde mitt namn, har aldrig vunnit eller fått något sånt så jag är rätt nööjd och tusen kronor rikare! ;) Så godnatt på er, imorgon kör vi HP3!




Kommentarer
Postat av: Hannah

Hurra Hurra för bästa värsta syrran min!

Stolt som f-n över dig gumms :D



Pussen och kramen



Och ha det så skoj, du SKA va hes imorrn när vi träffas gumms. ;))

2009-06-11 @ 07:37:39
URL: http://www.littelfrogs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0