För jag har tagit studenten, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

I torsdags tog jag studenten och det var nog en av dom bästa dagarna i mitt liv, jag vill göra om det igen för jag hann inte riktigt med allt gick så fort och jag har haft fullt upp enda tills idag, nu kommer tomheten nu börjar jag förstå att jag har tagit studenten. 12 år av skola är över!? hur sjukt är inte det? jag förstår det verkligen inte! nu är vi fria, nu börjar det stora livet!

Vill göra om det för allt gick så fort, vars försvann dagen? vars är klassen som jag faktiskt saknar? hann inte säga hejdå till alla, vissa flyttar vissa stannar kvar, vissa kommer jag aldrig mer att träffa vissa kommer jag att träffa. Allt är bara så sjukt konstigt och det är många som jag kommer att sakna.

Trots den stora tomheten jag känner nu och att jag inte har någon aning om vad som kommer att hända med mig i framtiden så känns det så otroligt skönt och jag är stolt över mig själv, studenten är ett minne för livet! Tack HP3, vi ses!







Mer bilder kommer senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0