My life would suck without you..

Har inte skrivit på ett tag för jag har inte haft tid helt enkelt, studentfirande, festande, midsommarfirande, vänner och familjen har tagit upp den största delen av min tid på senaste så att.., men hey nu är jag här! Idag har jag vandrat omkring på stan med isa & sille, tänkte göra så att jag ska börja med att lägga upp bilder på saker som jag har köpt osv för att göra det hela lite intressantare och få liv i bloggen, eller vad säger nii?! ;) vi testar sen ser vi hur länge det håller i sig hehe, enjoy..


Randiga tröjjan; Gina
Blusen; Lindex



Söstaste Silas, i sin nya "gubb" keps! (L)


Mitt jätte fiina halsband från mina fina systrar i studentpresent!(L)




Kommentarer
Postat av: susan

sv: yep :)

kan du gå in och rösta på min blogg hos,



febb.blogg.se!

Skulle vara kul <3

2009-06-23 @ 00:51:27
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0