Underbar helg!

Det har varit sjukt bra väder hela helgen, och det känns som om hela min kropp håller på att brinna upp just nu, men jag älskar solen jag älskar värmen jag älskar sommaren och den är här nu!! Har varit hemma hos föräldrarna i helgen och bara solat och glassat, och idag badade jag för första gången i år hur skönt som helst! :D

Nu ska jag se film sen sova, kl 8 ringer lisa på då drar vi till skolan som ninjor för att starta kriget!! Stackars satiker som är i vägen för oss imorgon, det kommer bli BLÖTT!!! HEHEHEHEHE!!


Hoppstilen(?) HAHAHA!





Kommentarer
Postat av: Mia

snygg stil... vad gör du egentligen? :P längtar oxå till beachen i gax :D kram

2009-06-01 @ 17:31:19
URL: http://stickatochsant.blogspot.com
Postat av: Elin

haha ja det är en jävligt bra fråga! :P

jaa det är ju bästa beachen!! :)

2009-06-01 @ 23:14:07
URL: http://eandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0