I don't play your rules I make my own

Slutar halv tio på onsdagar så har varit en kort dag idag, varit på stan med lisa köpt lite grejjer bland annat en tröjja med bilden i det andra inlägget på!=) Sweet! Följde lisa till frissan, åt på frasses sen hem, städa, sen kom en annan lisa som testade och fixade några frisyrer  som jag ska ha på balen, och vi har en vinnare!! Skit snyggt kommer det att bli!!=) följde lisa hem testade några skor och fick se hennes sjukt grymma balklänning! sen hem sov i en timma, sett på tv, sitter här.. ja, det var i stort sätt min dag och nu ska jag lägga mig i min sköna säng och sooova! hoppas ni har haft en bra onsdag! Over and out..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0