I am a rock star

...I got my rock moves!"

Vet ni vars jag och amanda drar ikväll?! STOCKHOLM, vet ni vem jag och amanda ska se imorgon kväll?! P!NK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jag är så sjukt taggad, ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN som vi har väntat det har varit så långt bort men nu är det imorgon, lite svårt att förstå att imorgon kommer jag att få se min idol, MIN GUD! OCH JAG KOMMER ATT GRÅTA OCH SKRIKA SÅ LÄNGE LUNGORNA BÄR! Men nu måste jag skynda iväg till jobbet och jobba till 17.00 sen hem och ta vårat pick och pack för we going to Stockholm, SÅ NI MÅ HA DE, PEACE!;)

GUD!


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag är avis...

2009-11-10 @ 12:31:23
URL: http://lisahunesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0