Flickan som lekte med elden

Då var helgen över, nog för att jag har som inga dagar känns det som alla dagar är som lika? Började iaf helgen med Lisa och lite party har alltid lika roligt med Lisa vilken solstråle alltså!:) det blev alldeles för jävla sent innan jag fick sommna hade en galen hosta och två vilsna kompisar som ville låna min soffa att sova på och snäll som man är så fick dom det och det blev totalt 3 timmars sömn för mig den natten. Jobbade lördag sen låg jag bara i soffan och somnade långt före midnatt.. händer inte ofta. Söndag idag, jobbade och ikväll var jag och min soulmate på bio och såg flickan som lekte med elden jaa, what to say om den då den var helt okej, men måste säga att män som hatar kvinnor var mycket bättre. Men det var en perfekt avslutning på den här helgen, nu ska jag spela farm ville och fika, Lisa jag vet att du vill bli min granne i farm ville visst vill du visst visst visst? ;) nog snackat om allt och inget vi ses!

Ashton Kutcher


Kommentarer
Postat av: mamma

nu måste jag försöka se dom filmerna blir nyfiken när du skriver om dom, men jag brukar vara steget efter när det gäller film, ska föresten gå in på lovefilm en sväng, vi hörs, puss åk ram

2009-09-21 @ 12:04:40
Postat av: Lisa

Tack för kvällen! Måste göra om den snart och en dag då inte nån av oss jobbar dagen efter.

2009-09-21 @ 19:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0