Jo jag ska visst klaga!

WTF.. ingen Lucas eller Payton i one tree hill längre!? Nemen ta bort dom som gör serien gör det bara.. ååh vad dom skulle ha lagt ner serien efter säsong 6 om inte tidigare!! men som sagt dom verkar inte kunna göra ett avslut, tråkigt eftersom man blir rätt så less det händer ju som aldrig nått längre, eller jo men det går bara runt runt runt. Men ja jag kommer förmodligen att fortsätta se endå, men lite besviken blir jag allt.

Förövrigt så är jag en stor tönt hahahaha, ja jag säger då bara det de är tur att jag kan underhålla mig själv jävla tönt fan vad pinsam jag är egentligen hahah! meen what to doooooooo, see you when you se meeeeee peace;)



Kommentarer
Postat av: caaaroline

Haha men du är så jävla gullig ändå, men liiiiite udda ;)

2009-09-17 @ 14:03:54
Postat av: Kristin

Men är du färdig med den där potatisskalaren snart eller? VA!? VA! ;)

2009-09-18 @ 18:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0