Augusti.. ? äh!

Whaaat? nu skojjar väl endå någon med mig? hur kan det vara augusti, redan?

här på bloggen har det då varit jävligt tomt från min sida men vem orkar seriöst sitta och skriva här på sommaren? när man har så sjukt mycket annat för sig. Nu sitter jag iaf här och vet som vanligt inte riktigt vad jag ska skriva.. kan ju börja med att säga att den här sommaren slår alla andra sommrar någonsin!!! Jag har haft så sjukt roligt, träffat nya härliga människor, sena nätter, sol & bad, brun i sinne, fest i sinne, festivaler, (INGENTING SLÅR STADSFESTEN!!! - bästa jävlart evveeerr!) gjort galna saker, miljoner bilder, har mått som en kung, vi har gjort så många saker och bara njutit och levt livet helt enkelt! Nu skriver jag som att sommaren är över vilket den VERKLIGEN INTE är vi har mycket kvar!!! Och jag längtar till varje dag varje minut och sekund av den här sommaren för den är underbar och jag vill aldrig att den ska ta slut! Tack alla ni underbara människor som gör den här sommaren till den absolut bästa sommaren någonsin ni är fan bäst!! :D  All the crazy shit we did tonight, Those would be the best memories!! PUSS! Nu ska jag sova igen mina missade sömn timmar för helgen som varit och ta nya tag för en awesome kommande vecka!!! OVER AND OUT..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0