Justfan hemligheten!

Juuste, jag har ju glömt att berätta om en hemlighet som jag skrev om tidigare för länge sedan haha, här kommer bomben iaf: JAG HAR TAGIT KÖRKORTET! för sisådär 3 månader sen men endå! Nu vet ni det iaf ni som inte visste det tidigare vill säga, det är många som blir förvånade då jag säger att jag ska hämta upp dom eller om jag säger att jag tar bilen och kommer eftersom jag har helt enkelt inte tänkt på att säga att jag har det eftersom jag höll det hemligt en månad för mina bröder efter jag tagit det så.. men aja så ligger det till!

kan ju passa på att berätta att jag har haft det i 3 månader och jag har redan hunnit köra genom halva sverige och fått punktering när jag körde på e4an (just när jag kör om en annan bil och just när det blir enfiligt).. hade en jävla tur i oturen kan man säga! ingenting jag rekomenderar..  Det var väl som det, på återseende bloggen!


En bild på hur däcket såg ut, helt jävla avskuret..!!


Kommentarer
Postat av: bitte



Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0