I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like

En spark i anisktet skulle jag kalla det jag känner just nu, känslan i min kropp går nog inte att beskriva. Jag tror att mitt huvud snart kommer att explodera, vet vad jag måste göra men vill inte. Jag vill ställa mig i en boxningsring och bara slå sen vill jag ställa mig högt uppe på ett berg och skrika lugorna av mig, till sist vill jag simma i havet tills jag kommer fram till en ö. Sen kanske.. jag kan ta samtalet. Det enda mitt huve vet helt säkert med stora bokstäver rullandes framför ögonen är "Aldrig mer"..

here´s a big FUCK YOU!!


Kommentarer
Postat av: Malin

ajaj vad nu :S

2010-08-19 @ 20:24:32
URL: http://hoohoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0