I'm shaking it off

Varför är man rädd för poliser egentligen? eller jag är det iaf, helt utan anledning.. konstigt det där! Men rädslan har börjat försvinna, jag tycker om poliser skulle faktiskt själv tänka mig bli polis men då vill jag ju jobba åt GSI såklart;) wallander eller beck, hehe! Har sett en till Johan Falk film ikväll, och för ett tag sen då märker vi att det är en kille som springer som fan över vägen utanför mitt fönster med 2 snutar efter sig haha snacka om att jag fick Johan Falk känsla!;) Vi satt och spana medans 2 polisbilar snurrade runt runt, spännande ville bara kalla dit GSI gänget och "frank" hehehehehe! Nä fan nog pratat om strunt, nu sängen jobb 12.00, peace!


Just ja, för er som inte vet så har jag färgat håret och det blev VÄLDIGT ljust för att vara jag.. bättre bild på håret kommer senare, godnatt♥


Kommentarer
Postat av: angelica

Gud så söt bild =)

2010-01-24 @ 23:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0