kyla

Klockan är 02:15 och jag kom nyss hem och det är sådär 29 minus grader ute, vi har varit och åkt madrass nerför vitbergsbacken och jag säger då det sataaaan vad det gick haha vi klädde oss som fan det är en sak som är säker men ögonfransarna frös ihop på mig och ansiktet eftersom det bara sprutade snö när vi for nerför backen haha alltså, fan vad kul!! :D skönt med lite frisk luft också då jag bara har varit inomhus hela den här veckan. Nu har iaf hanna, emanuel och lalla farit hem och nu ska jag faktiskt lägga mig och sova för klockan 10 imorgon bultar lisa på dörren och hon är inte att leka med ;) blir kanon då får jag vända tillbaka dygnet
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0