Take a breath, take it deep

...Calm yourself, he says to me, If you play, you play for keeps, Take a gun, and count to three, I’m sweating now, moving slow, No time to think, my turn to go!"

Min dygnsrytm är nu helt fucked up! Hade tänkt vända tillbaka allt igår men då blev det att se bronsmatchen sen drog jag hem kring ett och sen var ju klockan helt plötsligt 2 och då började ju guldmatchen så kollade lite på den, när det stod 3-5 till usa så tänkte jag lägga mig och sova men just när jag ska slå av tvn så gör kanada 4-5 målet och inte långt därefter 5-5 det blev sjukt spännande och jag somnade inte försen klockan var 05.30... men jag är glad att jag var vaken för det var en sjukt bra match, och GO USA fan vad bra!!! :D får försöka vända på dygnet och gå och sova tidigt ikväll, gooood luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0