Fly like you do it

..Like you're high. Like you do it. Like you fly. Like you do it. Lïke a women!"

Första gången jag var ut på mollys i lördags och jag måste säga att jag var lite skeptisk men fan det var rätt trevligt endå, bara folk far dit för jag kan ju inte påstå att det var sådär superduper mycke folk men drar folk sig dit tror jag det kan bli riktigt nice! Anyhow, kvällen började hos lena hade riktigt trevligt sen mollys där jag också hade riktigt trevligt, men slutet blev bara konstig! hahah men det är inte min historia att berätta så det hoppar vi över!;) Med andra ord så har det varit en kanon helg!!=) nu ny vecka nya äventyr drar söderut på torsdag men mer om det senare, natti natt & på återseende!

hittade två på bilder sen i lördags att dela med mig utav, hehe!


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAhaha dom där kom inte jag ihåg =( .... Eller kanske lite blixtrar ser jag framför mig .. men inte mer än så haha..

2010-06-08 @ 19:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0