Home

Efter resande hit och dit så har jag nu landat hemma i soffan, borta VÄLDIGT bra men hemma är hemma! Först så var jag som sagt i gävle (valbo) 6 dagar, sen körde vi bil ner till helsingborg (bjuv) och var där 3 dagar sen tillbaka till gävle och sist men inte minst hem! Jag har haft det hur bra som helst, men nu är jag helt slut efter många intensiva men väldigt roliga dagar!=) och SHOPPING I MÄNGDEER!! Och Helsingborg var en helt underbar stad, en vacker stad.

Att få träffa delar av familjen söderut är alltid underbart men tar i hjärtat då man lämnar dom igen, önskar alla vi kunde bo på samma ställe så man fick träffas oftare, men vi syns snart igen i augusti och då blir det fest gott folk!! Bilder osv kommer upp senare nu ska jag SOVA! peace out...


Helsingborg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0