How to save a life

Fy och fan vilka sista avsnitt av greys anatomys säsong 6, jag har gråit förr till greys men det här... det här tog priset jag har suttit och dragit mig i håret, ätit upp fingrarna, stuttsat upp och ner på soffan & bokstavligen bölat så tårarna har sprutat, har aldrig gråit så mycket till greys som dom här två avsnittet fy & fan jag skakar nu och jag vill bara att nästa säsong ska släppas NUUUU! hur fan har dom tänkt att jag ska kunna vänta så länge på nästa säsong? fan hatar säsongsavslutningar..................


Kommentarer
Postat av: aaaa

sista avsnittet är ikväll förövrigt - inte förra veckan.

2010-06-16 @ 20:59:35
Postat av: Elin!

Men hörrdedu, jag laddade väl hem det sista avsnittet och såg det då fattar du väl?!?! inte fan väntar jag väl en vecka på att få se fortsättningen på tv.............

2010-06-21 @ 23:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0