Valbo!

Det första jag ser när jag kom till gävle igår var massor av studenter.. jag ville också vara med och skråla om att man är bäst i världen för att jag har tagit studenten, fast det har jag iofs gjort haha men jag vill skrika det igen jag vill ha på mig student mössan och låta hela världen veta hur jävla bra jag är som tagit studenten. Det är alltså 1 år sen nu som jag tog studenten, ETT ÅR!! Tiden går ju sjukt fort.. och jag skulle vekligen vilja återuppleva studenten igen, utan tvekan! Hoppas alla studenter tog vara på dagen/kvällen igår!!! Nu ska jag fortsätta jaga och leka med mina tre små söta systerbarn!♥ lateeeeer..
 



Hp3, fyfan vad vi är bra!



Kommentarer
Postat av: Hannaaaa

saknar dig elin!! :) glömmer aldrig vår galna studentkväll hehe..

2010-06-12 @ 11:32:14
Postat av: Frida

Jag kände exakt samma! Var o festade med dom men dom kändes inte alls lika peppade tråkigt nog.. Men jag kommer aldrig glömma min student, fan så livet lekte :D

2010-06-17 @ 14:26:42
URL: http://onlyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0