Uppdatering helgen


Fredags var det party, med lite hockey! Vinst & utgång på station med amanda, men jag säger då det.. de där var den absoluta SISTA JÄVLA gången som jag går ut då det är 18... ursäkta men jag klarar inte av er!! Enda anledningen till varför jag ville in på station var att få träffa bagge, och det fick jag!! :D hehe!

Lördags tog jag och lisa oss lite vin hemma hos mig, pratade strunt och hade allmänt trevligt som vanligt! Vi drog ut en sväng på olles och träffade en fruktansvärt härlig person och en brandman, det var awesome!

Söndags låg jag i soffan med ett öga öppet och såg hockeyn men dom förlorade så där efter så var jag förbannad och min söndag var förstörd!

 

Jag & lisa myste till det under "Earth Hour"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0