Remember Me

Fan så bra film och så sjukt fin, både skratt och tårar i mängder, en av dom bästa filmerna jag sett helt klart!! SE DEN, NU PÅ EN GÅNG!

Och Robert Pattison, visst har jag varit "kär" i "Edward" men det är ju för att han varit vampyr och jag har egentligen inte alls tyckt att pattison är så särskilt snygg, men jag kan ju säga er gott folk att jag har ändrat min åsikt om den saken, han är inte snygg han är HET!!!! och "Edward" kan slänga sig i väggen, "tyler" (som pattison spelar) är min stora kärlek nu!! 

Nu känns det precis som vanligt efter en film som jag kärar ner mig i, jag får ont i hjärtat, känner mig krossad, ledsen, dumpad, tom.. jävligt konstig känsla iaf! Haha nä nu blir det sängen och ni kan ju gissa 3 gånger vem jag kommer att drömma om! later..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0